Hello!
Hi My name is Hasni Natasha Hasan and always dream to be a pilot. Kbye.
Plug In


My Post

Thanks Bear

Template 100%: Atin Tory
Editor:Natasha Hasan
Help: ? ? ?
Back to Saturday
Monday, July 9, 2012 | 9:23 AM | 0 comments

Assalamualaikum. Hey hai hoi. Boleh tak nak rewind pergi hari Sabtu balik? Tak boleh? Ahh tak kira nak jugak. Ghee hee. Takde ah nak update hari Sabtu tu penat sangat heheh. Then semalam tak ada mood sebab k tengom post semalam lalala. Hari Sabtu hari tu kan, Abah bawak pergi tengok The Amazing Spider-Man kat KLCC. Sebelum masuk cinema tu cuci mata lah dulu kan. Bila dah masuk Ya Allah excited nak mampus. Sebab apa? Of course lah. Andrew Garfield bhai. First time tengok dia berlakon The Social Network pun dah melting ni dia jadi hero woarhhh




Tapi tu lah aku kena control jerit aku sebab sebelah aku tu laki T______T tapi kesian laki tu sorang-2 handsome pulak tu kbye. Adik aku cakap kawan dia semua kat depan kot. Rasa dia lah. Ada sekali tu scene Peter terbukak paip tu dia tercakap sorang-2 dia ingat aku kawan dia kot hahaha.


And part Peter gaduh sebab uncle dia marah kan air mata aku keluar sikit hewhew





But then aku betul-2 tak dapat tahan sampai uncle dia mati and I was like waaaaaaaa

  
Lama-2 tu baru aku okay sikit. Tapi tak berapa sangat lah -,- 




Sebab tu lah aku kena bahan dengan family aku. Can you imagine? Tengok spiderman pun nangis. Haha aku pun tak tau kenapa _|_

Bila dah habis wayang, macam biasa nak pergi toilet lah kan. Then Ya Allah semua toilet kat KLCC tak ada air! What the heck! Aku dah macam orang gila cari toilet yang ada air. Dah lama pusing tu baru jumpa satu toilet yang ada air. Tapi beratur memang panjang lah kan. Dah sah-2 semua yang beratur tu baru keluar wayang :p

Lepas tu macam biasa kalau pergi KLCC mesti nak pergi Kinokuniya. The best book store ever *yet so expensive :3 haha. Time nak cari stationery tu kan, ternampak buku-2 kat section HIGHLIGHTS tu kan! Woarhhhh buku One Direction. Aku taknak lah beli sebab mesti beratus punya -_____- tapi tengok jugak harga dia. Suprisingly, it's only RM46.79! And aku pun macam nak beli tak nak. Nak beli tak nak. Nak beli tak nak. Kukus, gril panggang. Eh? Haha. Last-2 aku beli jugak kbye


K puas gila lah beli buku tu. Bila baca chapter Harry:


And bila baca chapter Liam yang dari mula dah agak sedih:


Bila baca chapter Niall:


Bila baca chapter Zayn hee:


But lain jadinya bila baca chapter Louis:




Seriously Louis gila! Hahahaha. But overall the book is AMAZYNNN! Lalala

P/s: Aku tahu kau stalk blog aku k. Tak malu. Siapa ntah bagi link aku kat kau. Shame on you -.-




Older Post | Newer Post